
W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami.
Filozofia dwóch dróg polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej.
Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach „dwie drogi” stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć „dwiema drogami” także w twojej firmie.
Premiera (Polska)
13 września 2013Polskie tłumaczenie
Urszula ZinserlingLiczba stron
220Autor:
Inder SidhuGatunek:
Ekonomia, BiznesWydawca:
Polska: Wydawnictwo MT Biznes

