Dlaczego gry czasem nie wychodzą? Budżety z kosmosu, terminy z piekła, ambicje z tyłka – nie istnieje jedna odpowiedź. Ale istnieje jedna książka. Ta. W środku znajdziesz odpowiedź na tak zasadnicze pytania jak: • czemu egzemplarze E.T. na Atari 2600 skończyły zakopane na pustyni jak dowody zbrodni, • jak ludzka chciwość niemal całkowicie pogrążyła markę Tomb Raider, • który projekt konsoli do gier współfinansowała szwedzka mafia, • dlaczego rewolucyjna na pozór konsola o mało co nie doprowadziła do upadku Nintendo, • jakim cudem współtwórcy legendarnych Dooma i Sonica później wypuścili jedne z najgorszych gier w historii. Przegrani to przegląd spektakularnych gamingowych niepowodzeń i podróż przez najbardziej nieudane konsole i gry od lat osiemdziesiątych aż do współczesności. Zarówno te, których gracze wciąż nie mogą odżałować, jak i te, o których dawno zapomnieli. Bo historie sukcesów opowiedziano już wielokrotnie. Czas na coś dla wielbicieli porażek.
Premiera (Świat)
28 października 2025Premiera (Polska)
28 października 2025Liczba stron
380Autor:
Michał PisarskiGatunek:
non-fictionWydawca:
Polska: Horyzont