Niedawno poinformowano, że premiera Doom Eternal została opóźniona, bo twórcy potrzebują więcej czasu na dopracowanie swojego dzieła. Nie oznacza to jednak, że kampania marketingowa zwolniła tempo, a wręcz przeciwnie. Do sieci trafił nowy materiał, za którego przygotowanie odpowiadają Bethesda oraz id Software. Nie jest to jednak typowy zwiastun czy gameplay, a prezentacja zawartości, która trafi do osób składających zamówienia przedpremierowe lub decydujących się na zakup droższego wydania Deluxe. Wśród bonusów znajdziecie m.in.:
  • przepustkę sezonową rok 1.,
  • demoniczną skórkę slayera,
  • klasyczny pakiet dźwięków,
  • skórkę dla shotguna (pre-order),
  • skórkę Doot Doot Revenant (pre-order),
  • grę Doom 64 (pre-order),
  • bonusową kampanię - Master Level (pre-order).
W Doom Eternal zagramy na PC, PlayStation 4 i Xbox One dopiero w marcu 2020, ale już w najbliższy weekend, na targach PGA, będzie możne przetestować wersję demo tego tytułu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj