Odkryj, co czyni go bohaterem. Plakat „The Flash”
Amerykańska telewizja opublikowała nową grafikę promującą serial The Flash. Zdradza on hasło reklamowe.
Amerykańska telewizja opublikowała nową grafikę promującą serial The Flash. Zdradza on hasło reklamowe.
The Flash to spin-off serialu Arrow, co oznacza, że obie produkcje są ze sobą powiązane fabularnie, a ich akcja rozgrywa się w tym samym świecie. Hasłem reklamowym serialu jest "Discover what makes a hero".
Czytaj również: Zdjęcia z "The Flash"
[image-browser playlist="582594" suggest=""]
Geoff Johns jest producentem wykonawczym serialu The Flash. Greg Berlanti i Andrew Kreisberg są autorami serialu. David Nutter reżyseruje pilota.
The Flash zadebiutuje w USA 7 października. Polska data premiery nie jest znana.
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1976, kończy 49 lat
ur. 1982, kończy 43 lat
ur. 1950, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 55 lat
ur. 1965, kończy 60 lat