Spider-Man: No Way Home - kto będzie odpowiadać za promocję? Jest odpowiedź
Na czym polega promocja filmów oraz seriali MCU? Nowe informacje na czele z wyjaśnieniem współpracy przy Spider-Man: No Way Home.
Na czym polega promocja filmów oraz seriali MCU? Nowe informacje na czele z wyjaśnieniem współpracy przy Spider-Man: No Way Home.
Wiemy, że Spider-Man: Bez drogi do domu, tak jak poprzednie dwie odsłony, czyli Spider-Man: Homecoming oraz Spider-Man: Daleko od domu są efektem współpracy Sony Pictures z Marvel Studios. Na papierze jednak są to filmy Sony, więc główne decyzje należą do nich, ale z uwagi na umowę związaną z wypożyczeniem Spider-Mana do MCU, bo to Sony ma do niego prawa, Marvel aktywnie pracuje nad merytoryczną warstwą tych projektów. A jak to wygląda przy promocji?
Sprawę wyjaśnia Asad Ayas, prezes działu marketingu Disneya. Opowiedział o tym w rozmowie z The Hollywood Reporter. Okazuje się, że praca promocyjna nie jest tylko solowym działaniem Sony, a - jak mówi Ayas - efektem bliskiej współpracy, bo sam Kevin Feige i jego ludzie pracują z Sony nad promocją przygód Pajączka. Ostateczne decyzje jednak należą do Sony.
Włodarz odniósł się też do ich podejścia do promocji innych projektów MCU. Stwierdził, że patrzą na premierę filmu lub serialu i dają krok w tył. Wówczas zastanawiają się, jaką historię chcą opowiedzieć podczas kampanii promocyjnej.
Eternals - premiera w listopadzie 2021 roku, a Spider-Man: No Way Home wchodzi w grudniu 2021 roku.
Źródło: thehollywoodreporter.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat