Prezentację silnika Snowdrop studio Massive Entertaiment przeprowadziło podczas Games Developers Conference. - Dla nas najistotniejsza jest immersja, czucie ogrywanego tytułu. Dzięki silnikowi Snowdrop cały czas ją powiększamy. Zdajemy sobie sprawę z wyzwania, przed jakim nas postawiono. Odwzorowujemy nie tylko Nowy Jork, ale też Manhattan, w najbardziej realistyczny sposób, jak tylko się da. Snowdrop generował będzie osielda, sklepy, chodniki, ławki, lapmy, znaki drogowe. Chcemy dbać o detale. To nasze zadanie - powiedział Rodrigo Cortes, dyrektor kreatywny w Massive.

Studio cały czas jest przekonane, że Tom Clancy's The Division wydany zostanie w 2014 roku, aczkolwiek obecnie już mało kto wierzy. Gra może zostać opóźniona nawet o rok i zagościć na naszym sprzęcie dopiero jesienią 2015 roku.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj