Wszystko zaczęło się od tego, że stacja The CW wykupiła reklamę The Originals wyświetlaną w trakcie wczorajszej emisji serialu Pretty Little Liars. Specjalne promo nawiązuje do produkcji stacji ABC Family i namawia widzów, żeby przełączyli kanał na The CW i obejrzeli wampiry w akcji. Jest to śmiała kampania reklamowa, która nigdy wcześniej nie była przeprowadzona przez stację The CW. Prawdopodobnie nigdy w amerykańskiej telewizji nie było spotu promującego serialu i namawiającego fanów innej produkcji do przełączenia kanału.
Przedstawiciele The CW są świadomi, że gdyby chcieli taką promocję wykupić przed departament reklamy stacji, spotkaliby się z odmową. Dlatego też zrobili to lokalnie przez sieć kablową, która w trakcie emisji ma segment na swoje sprzedane reklamy.
[video-browser playlist="618931" suggest=""]
Ludzie odpowiedzialni za serial Pretty Little Liars szybko odpowiedzieli publikacją grafikę oraz stworzyli hashtag #liarsunite, który nabiera na popularności w mediach społecznościowych.
Następnie na Twitterze w zabawny konflikt włączają się aktorki z obu seriali - Phoebe Tonkin i Lucy Hale.
@1PhoebeJTonkin hahahah this