Millenialsi (23-38 lat)
1. 25% najczęściej sięga po klasyczne animacje 2. 19% najczęściej sięga po Gwiezdne Wojny 3. 14% najczęściej sięga po produkcje Marvela 4. 13% najczęściej wybiera Pixara
Jednocześnie dziennikarze THR wskazują, że Gwiezdne Wojny są najczęściej wybierane przez przedstawicieli Pokolenia X (39-54 lata) i przez starszą część subskrybentów (55-79 lat). W ramach badania sprawdzono również, jak często widzowie sięgają po dane treści - tutaj wyraźnie przoduje Pixar, ponieważ do regularnego oglądania tych animacji przyznało się aż 38% ankietowanych (drugie 38% ogląda filmy Pixara okazjonalnie). W przypadku pozostałych treści prezentuje się to następująco: klasyczne animacje Disneya - 37% ogląda regularnie, a 36% okazjonalnie; Marvel - 32% ogląda regularnie, a 34% okazjonalnie; Gwiezdne Wojny - 33% ogląda regularnie, a 22% okazjonalnie. W przypadku serialu Simpsonowie tendencja jest natomiast odwrotna - 37% przyznało, że nigdy nie oglądało serialu za pośrednictwem Disney+, co może oznaczać, że ten tytuł nie jest atrakcyjny dla większości osób decydujących się na zakup subskrypcji. Zobaczcie wykres: Badanie prowadzi do ciekawego wniosku, że największą popularnością spośród wszystkich marek zarządzanych przez Disneya w dalszym ciągu cieszą się klasyki, a widzowie niechętnie sięgają po nowe produkcje oryginalne (czego doskonałym przykładem jest kiepski wynik Disney+ Originals). Jak wygląda to u Was? Czy Wam też Disney kojarzy się przede wszystkim z animacjami sprzed lat? Dajcie znać w komentarzach. Badanie przeprowadził portal The Hollywood Reporter we współpracy z Morning Consult. Przepytano 496 subskrybentów Disney+, niezależnie od grupy wiekowej. Badanie miało miejsce w dniach 3 i 4 grudnia.To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj