Koronawirus - mniej reklam w amerykańskiej telewizji. Ciekawa zmiana
NBCUniversal ogłasza zmiany w emisji reklam w telewizji w USA. Jak to ma teraz wyglądać?
NBCUniversal ogłasza zmiany w emisji reklam w telewizji w USA. Jak to ma teraz wyglądać?

NBCUniversal, czyli amerykańska korporacja mediowa, do której należą telewizji marki NBC poinformowała media o zmianie podejścia do emisji reklam w dobie pandemii koronawirusa.
Linda Yaccarino z NBCUniversal twierdzi, że zamierzają zmniejszyć czas reklamowy i emitować więcej treści nieprzerywanej materiałami promocyjnymi. Wynika to z tego, że pomimo gigantycznego zwiększenia oglądalności telewizji w każdym kraju na świecie, rynek reklamowy nie działa na tej samej zasadzie. Wiele marek, których interesy ucierpiały najbardziej przez pandemię, kompletnie wycofała się z akcji promocyjnych.
Dlatego też NBCUniversal zamierza wprowadzić bardziej innowacyjne formy reklamowe dla marek, które nadal są w grze, które będą skuteczniejsze przy ich mniej natężonej emisji, czyli skróconym czasie na spoty.
Na początku chcą to wprowadzić podczas specjalnym programowych i wiadomości, czyli w momentach, gdy najwięcej ludzi siedzi przed telewizorami z uwagi na pandemię. Dlatego zostanie to wprowadzone w NBC News, MSNBC, CNBC i Telemundo. Do tego czas reklamowy zostanie skrócony podczas wieczornych seansów filmów dla całych rodzin.
Do tego koszty będą inaczej rozłożone, a narzędzia technologiczne zostaną udostępnione reklamodawcom do stworzenia innowacyjnych form. Czytamy w oświadczeniu, że klienci korporacji w tym trudnym okresie dla ekonomii potrzebują wsparcia, by ich biznesy mogły nadal funkcjonować.
Źródło: deadline.com



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1982, kończy 43 lat
ur. 1989, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 45 lat
ur. 1984, kończy 41 lat
ur. 1971, kończy 54 lat

