Dzięki współpracy z Google Stadia firma LG Electronics oferuje 3-miesięczny dostęp[1] do platformy Stadia Pro, zarówno nowym, jak i dotychczasowym użytkownikom telewizorów LG Smart TV. Trwająca już promocja będzie dostępna tylko przez ograniczony okres dla posiadaczy telewizorów LG[2] z systemem webOS 5.0 lub nowszym w 22 krajach[3], w których działa stworzona przez Google platforma do gier w chmurze Stadia.
Użytkownicy telewizorów LG, którzy włączą bezpłatną subskrypcję Stadia Pro, zyskują natychmiastowy dostęp do ponad 50 gier, przy czym co miesiąc do biblioteki dodawane są nowe tytuły. Ponadto – mogą także liczyć na wyjątkowe zniżki na gry i dodatki. Stadia Pro obsługuje grafikę w rozdzielczości do 4K HDR, gry w 60 FPS i realistyczny dźwięk przestrzenny 5.1. To oznacza, że telewizory LG Smart TV są doskonałą opcją dla zapalonych graczy, którzy poszukują wrażeń podczas gry bez konieczności zakupu drogiej konsoli lub komputera gamingowego.
W sklepie Stadia można również kupić ponad 250 popularnych gier, m.in. Cyberpunk 2077, Resident Evil Village, Assassin’s Creed: Valhalla, Hitman 3 czy Baldur’s Gate 3. Oprócz tego użytkownik ma dostęp do stale rozbudowywanej puli bezpłatnych gier i wersji demo. Aby zagrać, potrzebny jest wyłącznie kompatybilny kontroler, bez konieczności pobierania i instalowania gier.
Użytkownicy telewizorów LG Smart TV mogą bardzo łatwo skorzystać z bezpłatnej promocji. W tym celu należy znaleźć i kliknąć ofertę Stadia Pro w sklepie z aplikacjami LG Content Store. Po zeskanowaniu kodu QR posiadacze telewizorów LG Smart TV mogą rozpocząć proces rejestracji przy użyciu telefonu i otrzymanego kodu[4].
Uwielbiane przez graczy na całym świecie telewizory LG OLED z oferty premium Smart TV marki LG doskonale sprawdzają się podczas gry w pierwszoosobowe strzelanki, strategiczne gry czasu rzeczywistego i gry wyścigowe. Zapewniają przy tym nieskazitelną jakość obrazu HDR, głęboką czerń i precyzyjne kolory dzięki milionom samoświecących pikseli. Ultrakrótki czas reakcji LG OLED, wynoszący zaledwie 0,1 milisekundy i niezwykle niskie opóźnienie sygnału wejściowego bez utraty jakości obrazu, dają graczom przewagę, której potrzebują, aby wygrywać.
[1] Oferta dostępna dla nowych subskrybentów Stadia Pro. Do rejestracji wymagane jest podanie ważnej formy płatności, ale przez pierwsze 3 miesiące użytkownik nie jest obciążany żadnymi opłatami i może zrezygnować z usługi w dowolnej chwili. Aby nie zostać obciążonym za 4. miesiąc, należy anulować subskrypcję przed upływem 3-miesięcznego okresu. Informacje dotyczące zarządzania subskrypcją znajdują się pod adresem g.co/stadia/subscriptions.[2] Pełną listę kompatybilnych modeli telewizorów można znaleźć tutaj[3] Serwis Google Stadia jest dostępny w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Danii, Norwegii, Finlandii, Belgii, Irlandii, Holandii, Polsce, Portugalii, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech.[4] Z oferty można skorzystać w okresie od 3 sierpnia 2022 r. do 31 stycznia 2023 r. Termin zamawiania bezpłatnej subskrypcji Stadia Pro zależy od kraju. Obowiązują zapisy regulaminu. Szczegółowe informacje można znaleźć na oficjalnych krajowych stronach internetowych LG.