Połączyliśmy siły z Mojang Studios, aby zaimplementować w grze Minecraft ray tracing oraz sztuczną inteligencję, a rezultaty są naprawdę niesamowite. Społeczność graczy jest podekscytowania możliwością wykorzystania w Minecrafcie efektów RTX i nie możemy się już doczekać, aby zobaczyć co stworzą - powiedział Jeff Fisher, wiceprezes ds. gier w firmie Nvidia.
Testy beta oddadzą w nasze ręce znacznie więcej niż tylko ulepszony silnik graficzny współpracujący z technologiami ray tracingu oraz Nvidia DLSS 2.0. Deweloperzy zaprosili do promowania nowej odsłony Minecrafta społeczność graczy - znani twórcy wykreowali własne światy zaprojektowane z myślą o technologii RTX. Dzięki temu będziemy mogli pobrać sześć map, które w pełni ujawnią potencjał ray tracingu.
Minecraft RTX wprowadzi efekty graficzne zarezerwowane dotychczas dla znacznie bardzie zaawansowanych produkcji. Dzięki wykorzystaniu bloków o rozszerzonych właściwościach (PBR) gra będzie w stanie odwzorowywać m.in.:
- światło słoneczne oraz oświetlenie z innych źródeł,
- realistyczne twarde i miękkie cienie,
- emisyjne oświetlenie z powierzchni takich jak jasnogłaz czy lawa,
- oświetlenie globalne,
- precyzyjne odbicia w wodzie i na powierzchniach metalowych,
- przezroczyste materiały, takie jak witraże, woda i lód z odbiciami i załamaniem światła,
- wolumetryczna mgła.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj