O centralnym temacie gry „Remember Me”
W filmiku dyrektor kreatywny Jean-Maxime Moris opowiada o jednym z ważniejszych aspektów gry Remember Me.
W filmiku dyrektor kreatywny Jean-Maxime Moris opowiada o jednym z ważniejszych aspektów gry Remember Me.

"Remember Me" to przygodowa gra akcji w perspektywie trzeciej osoby, w której gracze wcielają się w Nilin, byłą elitarną łowczynię pamięci, posiadającego umiejętność włamywania się do ludzkich umysłów, wykradania i modyfikowania ich wspomnień. Władze, obawiając się jej wiedzy i umiejętności aresztują Nilin i czyszczą jej pamięć. Po ucieczce z więzienia Nilin podejmuje próbę odzyskania tożsamości. Poszukiwanie własnej przeszłości czyni z niej cel dla ludzi odpowiedzialnych za stworzenie inwigilowanego społeczeństwa.
Osobiste wspomnienia mogą teraz zostać zapisane cyfrowo, być kupowane, sprzedawane i wymieniane. Konsekwencją dynamicznego rozwoju sieci społecznych na początku XXI wieku jest utrata resztek prywatności i intymności. Obywatele zaakceptowali ten stały monitoring społeczeństwa w zamian za komfort jaki może zapewnić tylko technologia. Ta zupełnie nowa branża gospodarki skupiająca się na handlu wspomnieniami daje garstce ludzi olbrzymia władzę nad resztą społeczeństwa. [opis dystrybutora]



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1994, kończy 31 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 1973, kończy 52 lat

