

Sytuacja ekonomiczna związana z koranowirusem sprawia, że zaciskanie pasa nie jest czymś wyjątkowym, a normalną rzeczą, która w wielu przypadkach może okazać się być albo nie być dla przedsiębiorstwa. Zaciskanie pasa dotknęło też branże papierowych mediów piszących o grach. Piszące o tym co lubimy i cenimy. Smutną informację przekazał dzisiejszego popołudnia Tomasz "Ninho" Lubczyński z CD Action. Pracownicy stracą pracę.
Później potwierdził to, o czym od rana huczał polski internet poświęcony gamingowi.
Czy CD Action podzieli los takich czasopism, jak np. NEOPlus, które w 2013 roku zniknęło z rynku po 14 latach obecności na nim? Wielce prawdopodobne, że tak właśnie będzie.
CD Action ma długą historię. Magazyn był z nami od kwietnia 1996 roku, przez ten czas wyrobił sobie markę i miano kultowego, niemal tak samo, jak Secret Service, którego wielu graczy kojarzy i darzy sporym sentymentem.
Jak będzie z CD Action? Tego na tę chwile nie wie nikt.
Kłopoty CD Action zaczęły się już kilka miesięcy temu. Wówczas wydawca Wydawnictwo Bauer połączyło w jeden format magazyny CD Action oraz PC Format. Był to jeden z kroków podjętych przez wydawcę w celu ograniczania kosztów. Aktualna sytuacja jednak wymusiła na wydawnictwie podjęcie dalszych, niestety przykrych kroków i wręczenie wypowiedzeń pracownikom czasopisma.
Źródło: cdaction.pl

