

Firma Samsung postanowiła zareklamować swoje nowe smartfony z serii Galaxy S22 w wyjątkowy sposób. W tym celu przygotowano pierwszą w Polsce kampanię 3D Digital Out Of Home, a z jej efektami można zapoznać się na budynku hotelu Mariott w Al. Jerozolimskich w Warszawie, gdzie będzie ona wyświetlana do końca kwietnia tego roku.
3D DOOH to reklamy dające iluzję trójwymiarowości. Jej osiągnięcie było możliwe dzięki wykorzystaniu wielkoformatowego ekranu Screen Network o łącznej powierzchni 280 metrów kwadratowych. To jedyny narożny ekran w Polsce, który pozwolił na uzyskanie takiego efektu.
Kreacja 3D Digital Out of Home promująca smartfony Samsung Galaxy S22 powstała z udziałem nowego ambasadora marki, rapera Żabsona. Przy stworzeniu reklamy współpracowały agencja kreatywna VMLY&R, Screen Network oraz Platige Image.
Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze.
Źródło: Materiał przygotowany we współpracy z firmą Samsung

