 
Sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie. Jeszcze we wrześniu informowano, że Fallout 4 i odświeżone wydanie The Elder Scrolls V: Skyrim na PlayStation 4 nie otrzymają wsparcia dla modyfikacji tworzonych przez fanów, ponieważ Sony nie wyraziło na to zgody. Dziś jednak ujawniono, że taka opcja się pojawi, ale...z pewnym ograniczeniem.
Czytaj także: Ogromny patch do Mortal Kombat X. PC-towcy zobaczcie co Was czeka
Modyfikacje będą mogły wykorzystywać jedynie te obiekty, które już znajdują się w grach. Oznacza to, że twórcy modów nie skorzystają z modeli postaci, przedmiotów i innych obiektów "z zewnątrz".
Przy okazji ujawniono też, że The Elder Scrolls V: Skyrim będzie gotowe do działania w natywnej rozdzielczości 4K na konsoli PlayStation 4 Pro już w dniu premiery - czyli 28 października.
Źródło: eurogamer.net / fot. Bethesda
 
 
    
 
 
                         
         
         
                                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
             
             
             
            