TikTok skutecznie przyciąga ludzi do kin. Serwis podał wyniki badań
Okazuje się, że wiele ludzi postanawia wybrać się do kina na film, o którym wcześniej dowiedzieli się z TikToka. Jaki to procent?
Okazuje się, że wiele ludzi postanawia wybrać się do kina na film, o którym wcześniej dowiedzieli się z TikToka. Jaki to procent?
Serwis TikTok opublikował wyniki ankiety internetowej wśród swoich użytkowników. Według zebranych danych aż 33% osób stwierdziło, że TikTok był powodem, dla którego poszli obejrzeć nowy film w kinie. 47% stwierdziło, że dowiedzieli się o nowej produkcji kinowej za pośrednictwem tej aplikacji, a 42% z nich następnie sprawdzało godziny seansów, a 36% kupiło bilet. Warto dodać, że "filmy i telewizja" jest czwartą najczęściej oglądaną kategorią na TikToku, która posiada 170 mln użytkowników w samych Stanach Zjednoczonych.
Według analizy użytkownicy mediów społecznościowych mają większą skłonność do chodzenia do kin. Są o ponad 44% bardziej chętni do pójścia na seans przynajmniej raz w miesiącu niż osoby niekorzystające z nich.
Edvin Depacevic, szef działu rozrywki w TikToku, przyznał, że publikacje na tej platformie związane z filmami i serialami, które zabierają użytkowników za kulisy, wzbudzają sympatię i rezonują na użytkowników, którzy "chcą iść i konsumować te treści w czasie rzeczywistym".
Serwis The Hollywood Reporter podał przykład filmu Twisters, jak efektywny potrafi być TikTok. Universal uruchomił specjalny kanał na platformie, który ma ponad 270 tys. obserwujących i 8,2 mln polubień. Od lutego były tam publikowane codziennie treści związane ze zwiastunem, aby zwiększyć świadomość, rozbudowywując stronę przed zaprezentowaniem treści z obsadą. Katie Hawkins, wiceprezes ds. marketingu cyfrowego w Universal Pictures, powiedziała:
Hawkins dodała, że gdy fani czują, że jest to coś autentycznego to wtedy staje się to dla nich istotne, co owocuje tym, że idą do kina. W efekcie Twisters, który trafił na duże ekrany w lipcu, zarobił 361 mln dolarów na całym świecie.
Ponadto badanie ujawniło, że reklamy wykorzystujące trendy na platformie 1,5 razy częściej przyciągają użytkowników, a 39% procent kinomaniaków używających TikToka stwierdziło, że trendy lub wyzwania wpłynęły na ich decyzję o pójściu do kina.
Źródło: hollywoodreporter.com
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1974, kończy 50 lat
ur. 2003, kończy 21 lat
ur. 1985, kończy 39 lat
ur. 1976, kończy 48 lat
ur. 1937, kończy 87 lat