Twórcy Titanfall 2 celują w 60 klatek na sekundę na każdej platformie
Deweloperom zależy na zapewnieniu płynności w grze zarówno na pececie, jak i na konsolach i obiecują dołożyć wszelkich starań, aby udało im się osiągnąć cel, jakim jest 60 klatek na sekundę.
Deweloperom zależy na zapewnieniu płynności w grze zarówno na pececie, jak i na konsolach i obiecują dołożyć wszelkich starań, aby udało im się osiągnąć cel, jakim jest 60 klatek na sekundę.
Titanfall 2 zapowiada się na jedną z najbardziej dynamicznych strzelanek ostatnich lat. Po raz kolejny otrzymamy rozgrywkę łącząca w sobie zwinność pilotów, potrafiących wykonywać podwójne skoki i biegać po ścianach z potężnymi tytanami, miażdżącymi przeciwników i dysponującymi przytłaczającą siłą ognia.
Czytaj także: Piękna Australia w nowym fragmencie rozgrywki z Forza Horizon 3
Z dynamiki rozgrywki doskonale zdają sobie sprawę twórcy tej produkcji, który dali jasno do zrozumienia, że zależy im na osiągnięciu płynnej zabawy w 60 klatkach na sekundę, niezależnie od platformy. Oczywiście najłatwiejsze jest to do zrealizowania na pecetach, gdzie uzależnione jest to od optymalizacji i konfiguracji sprzętowej.
Nieco inaczej sprawa może wyglądać na konsolach. Tutaj twórcy mogą być zmuszeni do pewnych kompromisów - np. obniżenia rozdzielczości. Ten aspekt nie został jeszcze sfinalizowany, także nie wiadomo czy na PlayStation 4 i Xboksie One zagramy w 1080p.
Źródło: dualshockers.com / fot. EA
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat