Każdego dnia dziesiątki osób pracujących w działach marketingu największych wydawców gier myślą nad tym, jak dotrzeć ze swoim produktem do jak najszerszego grona odbiorców. W zeszłym roku polski oddział Ubisoftu zaprezentował swoje rozwiązanie, zapraszając na imprezę promującą [link id=13569]Assassin's Creed IV: Black Flag[/link] Dodę, Michała Figurskiego i Adama Sztabę. Wiele osób zastanawiało się więc, co rezydujący na Domaniewskiej panowie wymyślą w tym roku, przy okazji premiery gry [link id=14149]Far Cry 4[/link].

"/> Każdego dnia dziesiątki osób pracujących w działach marketingu największych wydawców gier myślą nad tym, jak dotrzeć ze swoim produktem do jak najszerszego grona odbiorców. W zeszłym roku polski oddział Ubisoftu zaprezentował swoje rozwiązanie, zapraszając na imprezę promującą [link id=13569]Assassin's Creed IV: Black Flag[/link] Dodę, Michała Figurskiego i Adama Sztabę. Wiele osób zastanawiało się więc, co rezydujący na Domaniewskiej panowie wymyślą w tym roku, przy okazji premiery gry [link id=14149]Far Cry 4[/link].

"/> Każdego dnia dziesiątki osób pracujących w działach marketingu największych wydawców gier myślą nad tym, jak dotrzeć ze swoim produktem do jak najszerszego grona odbiorców. W zeszłym roku polski oddział Ubisoftu zaprezentował swoje rozwiązanie, zapraszając na imprezę promującą [link id=13569]Assassin's Creed IV: Black Flag[/link] Dodę, Michała Figurskiego i Adama Sztabę. Wiele osób zastanawiało się więc, co rezydujący na Domaniewskiej panowie wymyślą w tym roku, przy okazji premiery gry [link id=14149]Far Cry 4[/link].

"/>
Przeczytaj w weekend
placeholder
Reklama
placeholder
Reklama
ZAMKNIJ
placeholder
placeholder
Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV