Wiele gier opartych jest głównie na przemocy, w efekcie której ktoś musi zginąć. Jednak coraz częściej można się spotkać z możliwością wyboru i starać się nie zabijać na lewo i prawo wszystkiego, co żywe. Pytaniem jest, dlaczego twórcy coraz częściej implementują ten model rozgrywki i jak najnowsze tytuły, takie jak [link id=4347]Watch Dogs[/link] czy [link id=14169]inFamous: Second Son[/link], radzą sobie z przestrzeganiem piątego przykazania.

"/> Wiele gier opartych jest głównie na przemocy, w efekcie której ktoś musi zginąć. Jednak coraz częściej można się spotkać z możliwością wyboru i starać się nie zabijać na lewo i prawo wszystkiego, co żywe. Pytaniem jest, dlaczego twórcy coraz częściej implementują ten model rozgrywki i jak najnowsze tytuły, takie jak [link id=4347]Watch Dogs[/link] czy [link id=14169]inFamous: Second Son[/link], radzą sobie z przestrzeganiem piątego przykazania.

"/> Wiele gier opartych jest głównie na przemocy, w efekcie której ktoś musi zginąć. Jednak coraz częściej można się spotkać z możliwością wyboru i starać się nie zabijać na lewo i prawo wszystkiego, co żywe. Pytaniem jest, dlaczego twórcy coraz częściej implementują ten model rozgrywki i jak najnowsze tytuły, takie jak [link id=4347]Watch Dogs[/link] czy [link id=14169]inFamous: Second Son[/link], radzą sobie z przestrzeganiem piątego przykazania.

"/>
placeholder
Reklama
placeholder
Reklama
ZAMKNIJ
placeholder
placeholder
Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV