Addison Rae – kim jest TikTokerka, która podpisała kontrakt z Netflixem?
Addison Rae, znana z filmu Cały on, podpisała kontrakt ze streamingowym gigantem.
Addison Rae, znana z filmu Cały on, podpisała kontrakt ze streamingowym gigantem.
Addison Rae, znana TikTokerka, ostatnio zadebiutowała w filmie Cały on. Wcieliła się tam w główną rolę influencerki, która podejmuje wyzwanie zmienienia największego szkolnego nieudacznika w króla balu maturalnego.
Addison Rae – kim jest?
Addison Rae to amerykańska influencerka i tancerka. Ma 20 lat i mieszka w Luizjanie.
Sławę zyskała dzięki zamieszczaniu filmików w mediach społecznościowych, głównie na TikToku. Jej konto na tym portalu ma ponad 84 miliony obserwatorów. Dzięki temu jest trzecią najpopularniejszą osobą na platformie. Jest aktywna również z w innych mediach społecznościowych – jej konto na Instagramie obserwuje prawie 40 milionów osób, a na Twitterze 4,8 miliona osób.
https://www.tiktok.com/@addisonre/video/6992682749987392774
https://www.tiktok.com/@addisonre/video/7004284482899528966
https://www.tiktok.com/@addisonre/video/7000462850045136134
Rae w marcu wydała ponadto swój pierwszy singiel pod tytułem „Obsessed”.
Addison Rae – kontrakt z Netflix
Addison Rae wyznała, że zawsze marzyła o byciu aktorką, jeszcze zanim rozpoczęła karierę na TikToku. I teraz ma okazję rozwijać się w tym kierunku, bo Netflix chce Addison w kolejnych swoich projektach, chociaż o szczegółach na razie wiemy niewiele.
Po premierze filmu Cały on na Netflix, serwis streamingowy zaproponował influencerce kontrakt. „Możliwość współpracy z Netflix była dla mnie „pinch me moment” [moment całkowitego zaskoczenia], a teraz możliwość kontynuowania związku przekracza moje najśmielsze marzenia. Cieszę się, że mogę współpracować z tym niesamowitym zespołem i rozwijać projekty, jednocześnie doskonaląc swoje umiejętności aktorskie”.
Cały on miał premierę na platformie Netflix 27 sierpnia 2021 roku. To remake klasycznej młodzieżowej pozycji Cała ona z 1999 roku.
Netflix szacuje, że w ciągu pierwszego miesiąca od premiery film Cały on obejrzy ponad 55 milionów gospodarstw domowych. Według Netflix film osiągnął 1. miejsce w 78 krajach, w tym w Brazylii, Francji i Arabii Saudyjskiej.
Źródło: variety.com