Gwiezdne Wojny: Apple wypuszcza reklamę z okazji May the 4th. Wystąpiło 172 prawdziwych fanów serii
Apple i Disney połączyły siły i stworzyły reklamę inspirowaną Gwiezdnymi Wojnami.
Apple i Disney połączyły siły i stworzyły reklamę inspirowaną Gwiezdnymi Wojnami.
Nie ma lepszego dnia, żeby nawiązać do Gwiezdnych Wojen niż ich święto - 4 maja - May the 4th. Sprytnie wykorzystano to w reklamie Apple zrealizowanej przez Lucasfilm i wydanej właśnie dzisiaj. Spot pokazuje nam przebranego w kostium fana Gwiezdnych wojen, korzystającego z technologii precyzyjne wyszukiwanie dla Znajdź moich znajomych w iPhonie 15.
Reklama Apple - Gwiezdne Wojny
Co widzimy w trzyminutowej reklamie? Fan Gwiezdnych Wojen przebierany się za Mandalorianina - w tej roli prawdziwy fan serii, Owen Jardiniano - wyrusza w miasto, aby spotkać się z przyjaciółmi na konwencji Star Wars. Po drodze korzysta z funkcji swojego telefonu, żeby znaleźć resztę swojego mandaloriańskiego klanu w przestrzeni pełnej innych przebranych fanów.
Spot wyreżyserowała Kim Gehrig, odpowiedzialna między innymi za Halftime Show Rihanny podczas Super Bowl. Reklama wypełniona jest też easter eggami z Gwiezdnych Wojen.
Lucasfilm poinformował, że do projektu zgłosiło się ponad 300 osób, a w produkcję zaangażowało się łącznie 172 fanów. To największa liczba fanów, jaka kiedykolwiek wzięła udział w ich projekcie.
Poniżej możecie sprawdzić jak wygląda reklama. Przemawiają do Was nawiązania?
Źródło: hollywoodreporter.com