Wikimedia, Gage Skidmore
                        
                                    Timur Bekmambetov uwielbia eksperymentować z materią filmową, o czym najlepiej świadczą jego ostatnie produkcje łączące świat kina i nowych technologii, Dark Web: Usuń znajomego oraz Searching. Nowe dzieło rosyjskiego reżysera również będzie niezwykłe – i nie tylko dlatego, że film V2. Escape from Hell zostanie przystosowany do wyświetlania w pionie. Bekmambetov nie chce bowiem przerywać prac nad swoim kolejnym dziełem z powodu epidemii, dlatego wdroży metodykę pracy zdalnej.
Aby ograniczyć liczbę osób uczestniczących w realizacji materiału, zespół komunikuje się ze sobą przy wykorzystaniu platformy Microsoft Team. Z kolei na potrzeby realizacji sceny bitwy powietrznej wynajęto petersburskie studio Lenfilm, które przygotowano do funkcjonowania w nietypowych warunkach. Główny aktor, Pavel Priluchny, wciela się w pilota, a jego sceną jest hybrydowy model kokpitu.
Bekmambetov zdecydował się na dość ekstrawagancki krok. Wokół aktora umieścił ekrany, a cała sekwencja bitewna jest rozgrywana w grze War Thunder. Co więcej Priluchny nie tylko obserwuje materiały z tej gry, on jest jej częścią i mierzy się z żywymi przeciwnikami. Po zakończeniu zdjęć w symulatorze materiał zostanie poddany obróbce graficznej.
V2. Escape From Hell. Film zostanie bowiem zrealizowany w taki sposób, aby można było oglądać go zarówno w poziomie, jak i w pionie, za pośrednictwem smartfonów. Według wstępnych założeń trafi do dystrybucji w przyszłym roku.
Źródło: Deadline