

"The Witcher 3: Wild Hunt" w wersji na PC doczekał się już aktualizacji, która usprawnia rozgrywkę i poprawia wizualnie projekt. Stosowny patch w wydaniu na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One jest już w przygotowywaniu. Wersja konsolowa łatki ma także otrzymać zwiększoną czcionkę, tak, aby opisy zadań były bardziej czytelne.
Czytaj także: CD Projekt RED przyznaje się do downgrade’u gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon”
-Poprawa stabilności gry i interfejsu użytkownika,
-Ogólna poprawa wydajności, optymalizacja wydajności podczas przerywników filmowych,
-Redukcja nagłego pojawiania się roślin po zmianie parametru gęstości roślinności,
-Poprawa wydajności systemu Nvidia Hairworks,
-Podniesienie wartości filtrowania anizotropowego do x16 na poziomie Ultra,
-Rozszerzenie możliwości modyfikacji filtra ostrości z wł/wył na wył/Niskie/Wysokie,
-Poprawne wyświetlanie krwi na wodzie,
-Poprawa błędu, który umożliwiał strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC,
-Poprawa menu,
-Poprawa błędu, który powodował problemy z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu,
-Poprawa błędu, który powodował blokowanie się kursora podczas przewijania mapy,
-Poprawa ostrości mapy świata,
-Poprawa responsywności gry podczas korzystania z klawiatury,
-Poprawa brakujących tłumaczeń w interfejsie użytkownika,
-Poprawa rzadkiego błędu występującego podczas wybierania dialogu,
-Rostan Muggs powraca,
-Poprawa mniejszych błędów związanych z efektami dźwiękowymi.
Źródło: cdprojektred.com / fot. cdprojektred.com

