Ghost of Tsushima - jak długa będzie gra? Twórcy odpowiadają na pytania
Ghost of Tsushima ma być długą przygodą, w której trakcie będziemy mogli podjąć się dodatkowych zadań. Twórcy opowiadają o grze i ujawniają nowe informacje.
Ghost of Tsushima ma być długą przygodą, w której trakcie będziemy mogli podjąć się dodatkowych zadań. Twórcy opowiadają o grze i ujawniają nowe informacje.

Do premiery Ghost of Tsushima zostały jeszcze niespełna dwa miesiące, a do sieci regularnie trafiają nowe materiały i informacje na temat tej intrygującej produkcji. Na łamach PlayStation Blog opublikowano rozmowę z twórcami – na pytania odpowiadali Nate Fox i Jason Connell ze studia Sucker Punch.
Zapytano ich m.in. o dostępne w grze bronie. Podstawową będzie katana, ale Jin, główny bohater gry, wykorzysta też łuk, kunai i bomby dymne. Raz jeszcze podkreślono, że walka ma stanowić wyzwanie, a każdy cios głównego bohatera lub przeciwnika może okazać się zabójczy. Nie zabraknie tu jednak trzech różnych poziomów trudności – najłatwiejszy ma być przeznaczony dla osób, które chcą eksplorować wyspę i poznawać historię, a najwyższy to coś dla miłośników wymagającej rozgrywki. Jednocześnie padła tutaj ciekawa deklaracja: ustawienia trudności nie będą miały wpływu na liczbę punktów życia u wrogów. To ma gwarantować, że katana cały czas będzie morderczym narzędziem i przeciwnicy nie będą "gąbkami", które stoją nawet po przyjęciu kilkunastu ciosów.
Rozgrywka ma dawać graczom sporo swobody. Podczas zabawy będzie można zdecydować się na działanie z ukrycia lub bezpośrednie starcia z Mongołami. Nie będzie tu jednak punktów karmy, które wymuszą na nas konkretne podejście. Nie będzie tu więc żadnych przeszkód, które wykluczałyby eksperymentowanie i zmianę stylu "w locie".
Sama gra ma być też długa – twórcy nie byli w stanie udzielić jednoznacznej odpowiedzi, ale zapewniają, że to najbardziej rozbudowana produkcja Sucker Punch Studios. Podobno testerzy potrafili grać przez cały tydzień, a i tak nie byli w stanie skończyć głównej historii. Oczywiście, wzorem innych gier z otwartym światem, tak i tutaj można liczyć na szereg dodatkowych, pobocznych aktywności i zadań.
Ghost of Tsushima zadebiutuje 17 lipca, wyłącznie na konsoli PlayStation 4.
Źródło: blog.playstation.com



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1994, kończy 31 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 1973, kończy 52 lat

