Ghost of Tsushima – reżyser zapewnia, że gra będzie stanowić wyzwanie
Zapomnijcie o samotnym eliminowaniu całych armii. Walka w Ghost of Tsushima ma być wymagająca i realistyczna.
Zapomnijcie o samotnym eliminowaniu całych armii. Walka w Ghost of Tsushima ma być wymagająca i realistyczna.
Niedawno mieliśmy okazję zobaczyć długie fragmenty rozgrywki z Ghost of Tsushima. W trakcie prezentacji w ramach State of Play pokazano m.in. eksplorację oraz walkę. Pojedynki z przeciwnikami przyciągały wzrok i były bardzo spektakularne, ale niektórzy zaczęli obawiać się o to, że będą one zbyt proste i główny bohater bez większych trudności będzie w stanie eliminować całe zastępy wrogów. Do tych obaw postanowił odnieść się reżyser tej nadchodzącej produkcji.
Nate Fox zdradza w rozmowie z serwisem IGN, że walki maja stanowić dla gracza wyzwanie, a pojedynki z wieloma przeciwnikami będą zmieniać się w prawdziwą walkę o przetrwanie. Twórcom zależy też, by całość była możliwie jak najbardziej realistyczna, w której każdy atak wymierzony przez oponenta może okazać się dla protagonisty śmiertelny.
Ghost of Tsushima zadebiutuje 17 lipca 2020 roku. Gra dostępna będzie wyłącznie na PlayStation 4.
Źródło: ign.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat