SIE
Niedawno mieliśmy okazję zobaczyć długie fragmenty rozgrywki z Ghost of Tsushima. W trakcie prezentacji w ramach State of Play pokazano m.in. eksplorację oraz walkę. Pojedynki z przeciwnikami przyciągały wzrok i były bardzo spektakularne, ale niektórzy zaczęli obawiać się o to, że będą one zbyt proste i główny bohater bez większych trudności będzie w stanie eliminować całe zastępy wrogów. Do tych obaw postanowił odnieść się reżyser tej nadchodzącej produkcji.
Nate Fox zdradza w rozmowie z serwisem IGN, że walki maja stanowić dla gracza wyzwanie, a pojedynki z wieloma przeciwnikami będą zmieniać się w prawdziwą walkę o przetrwanie. Twórcom zależy też, by całość była możliwie jak najbardziej realistyczna, w której każdy atak wymierzony przez oponenta może okazać się dla protagonisty śmiertelny.
Ghost of Tsushima zadebiutuje 17 lipca 2020 roku. Gra dostępna będzie wyłącznie na PlayStation 4.
Źródło: ign.com