

Po niedawnej premierze filmu El Camino: Film „Breaking Bad” o serialach Breaking Bad oraz Zadzwoń do Saula znowu zrobiło się głośno. Fakt ten postanowili wykorzystać przedstawiciele Ubera, którzy poinformowali, że otworzą wirtualną restaurację Los Pollos Hermanos w ramach usługi Uber Eats. Akcję przeprowadzono we współpracy z Sony Pictures Consumer Products oraz siecią Family Style, która zajmie się przygotowywaniem słynnych kurczaków.
Los Pollos Hermanos rozpocznie wirtualną działalność w czwartek, a w pierwszej kolejności z jej oferty skorzystają mieszkańcy Los Angeles. W przyszłości zasięg dostawy zostanie rozszerzony o kolejne miasta z Kalifornii, Nevady oraz Illinois takie jak Chicago, Las Vegas, Oakland, San Diego czy San Francisco. Wstępna umowa zakłada, że restauracja będzie funkcjonowała przez trzy lata.
Podobnie jak w serialach, specjalnością uberowej Los Pollos Hermanos będą smażone kurczaki podobne do tych, które ma w swojej ofercie KFC. Vince Gilligan od dawna marzył o tym, aby powołać do życia prawdziwą sieć Los Pollos Hermanos, a dzięki technologii jego marzenie wkrótce się ziści. I to bez konieczności budowania fizycznych restauracji, gdyż zamówienia będzie można składać wyłącznie za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Według Gilligana zespół Family Style stanął na wysokości zadania i potrawy smakują dokładnie tak, jak powinny. Kanapki z kurczakiem są duże, mięso chrupiące z zewnątrz i soczyste w środku. Producent Breaking Bad twierdzi, że przypadłyby filmowemu Gustavowi do gustu. Niestety, istnieje znikoma – jeśli nie zerowa – szansa na to, że kiedykolwiek trafią poza obręb Stanów Zjednoczonych.
Źródło: hollywoodreporter.com / Zdjęice: materiały prasowe

