Margot Robbie ma własną markę ginu. Jej sprzedaż jest prostsza niż filmu
Dla Margot Robbie gin jest pasją, taką samą jak filmy. Co sądzi o procesie tworzenia i marketingu swojego trunku?
Dla Margot Robbie gin jest pasją, taką samą jak filmy. Co sądzi o procesie tworzenia i marketingu swojego trunku?
Margot Robbie jest obecnie jedną z najpopularniejszych aktorek w Hollywood. Po zeszłorocznym sukcesie filmu Barbie, aktorka poświęciła czas na inne aktywności. Wraz ze swoim mężem i partnerem biznesowym Tomem Ackerleyem, a także trzema innymi przyjaciółmi, Robbie wprowadziła na rynek własną markę ginu - Papa Salt. W rozmowie z The Times of London stwierdziła, że proces tworzenia i marketingu swojego trunku okazał się dla niej "odświeżający".
Trudno się nie zgodzić z Robbie. Film Barbie niespodziewanie zarobił 1,4 miliarda dolarów, pokonując nawet Oppenheimera. Produkcja zdobyła 7 nominacji do Oscara, ale otrzymała tylko jedną statuetkę. Aktorka nawet nie została nominowana do nagrody, choć była twarzą filmu.
Robbie nie jest pierwszą gwiazdą, która reklamuje wybrane marki alkoholu. Również gin promuje Ryan Reynolds, a wódkę Ricky Gervais. Swój likier ma też Peter Franzén (Harald z Wikingów). Nie możemy zapomnieć również o Danielu Craigu, który wystąpił w reklamie polskiej wódki. Aktorka zdradziła magazynowi, że wahała się, czy pójść w ślady tylu wielkich nazwisk. Wyjaśniła, że dla niej, jej męża i przyjaciół, nie jest to tylko szansa na zarobienie pieniędzy, ale naprawdę się tym interesują.
Następnym filmem, w którym zobaczymy Robbie jest A Big Bold Beautiful Journey, w którym występują również Colin Farrell i Phoebe Waller-Bridge. Obecnie trwa jego postprodukcja.
Wszystkie filmy z Margot Robbie - ranking według krytyków
Ranking filmów Magot Robbie według serwisu Rotten Tomatoes.
Źródło: deadline.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1975, kończy 49 lat
ur. 1945, kończy 79 lat