Noc to mało przyjazna pora. Gameplay z „Dying Light”
Gdy zapada zmrok, człowiek zawsze czuje się mniej pewny siebie. Mamy to już zakodowane w genach, że noc kojarzy nam się z mniej przyjazną porą i nie sprzyja beztroskiemu zwiedzaniu świata. Twórcy Dying Light zdają się o tym pamiętać.
Gdy zapada zmrok, człowiek zawsze czuje się mniej pewny siebie. Mamy to już zakodowane w genach, że noc kojarzy nam się z mniej przyjazną porą i nie sprzyja beztroskiemu zwiedzaniu świata. Twórcy Dying Light zdają się o tym pamiętać.
O ile w promieniach słońca trudno mówić o jakimś większym zagrożeniu, bo powolne zombiaki raczej takowym nie są, tak już kiedy robi się ciemno, lepiej brać nogi za pas, bo wtedy różne paskudztwa wychodzą z ukrycia, z którymi spotkanie raczej nie skończy się dobrze. Dla nas rzecz jasna. Nowy fragment rozgrywki uwypukla różnice w zabawie, jakie niosą ze sobą różne pory dnia. Samą misję mogliśmy oglądać już wcześniej, ale teraz przebiega ona nieco inaczej.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat