TIME, Jimmy Fallon i mała lodziarnia reklamują Gwiezdne Wojny
Kampania reklamowa filmu Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy trwa w najlepsze. Daisy Ridley pojawiła się u Jimmy'ego Fallona, BB-8 i R2-D2 na okładce magazynu TIME. Dodatkowo zobaczcie małą lodziarnie, która wydaje swoje produktu z logiem filmu i posłuchajcie zremiksowanej płyty łączącej klasykę rapu ze ścieżką Johna Williamsa.
Kampania reklamowa filmu Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy trwa w najlepsze. Daisy Ridley pojawiła się u Jimmy'ego Fallona, BB-8 i R2-D2 na okładce magazynu TIME. Dodatkowo zobaczcie małą lodziarnie, która wydaje swoje produktu z logiem filmu i posłuchajcie zremiksowanej płyty łączącej klasykę rapu ze ścieżką Johna Williamsa.
Star Wars: The Force Awakens nigdy nie żyły jako tylko i wyłącznie film. Do premiery filmu coraz bliżej, nic więc dziwnego, że prawdopodobnie najbardziej oczekiwany film w historii jest obecny dosłownie wszędzie - kosmiczną sagę będziemy mogli wkrótce znaleźć po otwarciu lodówki - i nie jest to przenośnia.
Tradycyjnie już, przed premierą kolejnej części Gwiezdnych Wojen okładkę tygodnika TIME przejmują postaci z filmu. Pytanie tylko, kto powinien ozdabiać najsłynniejszy na świecie tygodnik? Wybór padł na dwie "maskotki" serii - R2-D2 i BB-8. Zobaczcie, jak prezentuje się ona w całej okazałości, a także zapoznajcie się z okładkami, które promowały film na przestrzeni dekad.
Jednak droidy obecne w tym numerze nie są jedynie fotkami lub projektami, które tygodnik otrzymał od producentów filmu. Bohaterowie (podobnie jak ich ludzcy odpowiednicy) wzięli udział w sesji zdjęciowej, której wyniki z pewnością będzie można zobaczyć w nadchodzącym numerze. Zerknijcie na filmik, który pokazuje, jak ta sesja przebiegała.
Tymczasem Daisy Ridley pojawiła się u Jimmy'ego Fallona. Jednym z najśmieszniejszych momentów była gra, podczas której uczestnicy musieli opróżnić zawartość kubka, a następnie podbić go tak, by stał na stole do góry nogami. Sprawdźcie, kto wygrał.
Czytaj także: Stowarzyszenie Nowojorskich Krytyków nagradza Carol
Nie jest to jednak najdziwniejsza rzecz związana z Gwiezdnymi Wojnami w ostatnim czasie. Otóż mała nowojorska firma Ample Hills produkująca lody wypuści oficjalne produkty sygnowane logiem Star Wars. Dwa produkty - Light Side i Dark Side, będą prezentować dwie strony Mocy. Pierwsza z nich będzie o smaku słynnych pianek cukrowych z kawałkami kakao (które reprezentują Ciemną Stronę), druga zaś ma mieć smak czarnej czekolady, espresso i brownie z kawałkami białej czekolady (Jasna Strona).
Ciekawa jest historia kryjąca się za tymi lodami. Otóż właściciel lodziarni, Brian Smith zgłosił się do dyrektora Disneya Boba Igera po tym jak ten zamówił u nich lody. Igerowi od razu spodobał się pomysł stworzenia "gwiezdnowojennych" smaków, a włodarze z Lucasfilm i nawet sam J.J. Abrams przystali na tę propozycję.
Jak widać, fani ciągle nie przestają zaskakiwać. Podobnie jest w tym wypadku - otóż muzyk znany jako Otuka Gang postanowił zmiksować dwa kultowe albumy - Life After Death rapera The Notorious B.I.G. oraz oscarową ścieżkę Johna Williamsa do Nowej Nadziei. Efekt możecie usłyszeć poniżej.
Jak widać, Gwiezdnymi Wojnami żyją wszyscy. Sam film zaś zadebiutuje w kinach 18 grudnia 2015 roku.
Źródło: time.com, blastr.com/ zdjęcie główne: time.com
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1972, kończy 53 lat
ur. 1955, kończy 70 lat
ur. 1962, kończy 63 lat
ur. 1953, kończy 72 lat
ur. 1970, kończy 55 lat