TIME, Jimmy Fallon i mała lodziarnia reklamują Gwiezdne Wojny
Kampania reklamowa filmu Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy trwa w najlepsze. Daisy Ridley pojawiła się u Jimmy'ego Fallona, BB-8 i R2-D2 na okładce magazynu TIME. Dodatkowo zobaczcie małą lodziarnie, która wydaje swoje produktu z logiem filmu i posłuchajcie zremiksowanej płyty łączącej klasykę rapu ze ścieżką Johna Williamsa.
Kampania reklamowa filmu Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy trwa w najlepsze. Daisy Ridley pojawiła się u Jimmy'ego Fallona, BB-8 i R2-D2 na okładce magazynu TIME. Dodatkowo zobaczcie małą lodziarnie, która wydaje swoje produktu z logiem filmu i posłuchajcie zremiksowanej płyty łączącej klasykę rapu ze ścieżką Johna Williamsa.
Star Wars: The Force Awakens nigdy nie żyły jako tylko i wyłącznie film. Do premiery filmu coraz bliżej, nic więc dziwnego, że prawdopodobnie najbardziej oczekiwany film w historii jest obecny dosłownie wszędzie - kosmiczną sagę będziemy mogli wkrótce znaleźć po otwarciu lodówki - i nie jest to przenośnia.
Tradycyjnie już, przed premierą kolejnej części Gwiezdnych Wojen okładkę tygodnika TIME przejmują postaci z filmu. Pytanie tylko, kto powinien ozdabiać najsłynniejszy na świecie tygodnik? Wybór padł na dwie "maskotki" serii - R2-D2 i BB-8. Zobaczcie, jak prezentuje się ona w całej okazałości, a także zapoznajcie się z okładkami, które promowały film na przestrzeni dekad.
Jednak droidy obecne w tym numerze nie są jedynie fotkami lub projektami, które tygodnik otrzymał od producentów filmu. Bohaterowie (podobnie jak ich ludzcy odpowiednicy) wzięli udział w sesji zdjęciowej, której wyniki z pewnością będzie można zobaczyć w nadchodzącym numerze. Zerknijcie na filmik, który pokazuje, jak ta sesja przebiegała.
Tymczasem Daisy Ridley pojawiła się u Jimmy'ego Fallona. Jednym z najśmieszniejszych momentów była gra, podczas której uczestnicy musieli opróżnić zawartość kubka, a następnie podbić go tak, by stał na stole do góry nogami. Sprawdźcie, kto wygrał.
Czytaj także: Stowarzyszenie Nowojorskich Krytyków nagradza Carol
Nie jest to jednak najdziwniejsza rzecz związana z Gwiezdnymi Wojnami w ostatnim czasie. Otóż mała nowojorska firma Ample Hills produkująca lody wypuści oficjalne produkty sygnowane logiem Star Wars. Dwa produkty - Light Side i Dark Side, będą prezentować dwie strony Mocy. Pierwsza z nich będzie o smaku słynnych pianek cukrowych z kawałkami kakao (które reprezentują Ciemną Stronę), druga zaś ma mieć smak czarnej czekolady, espresso i brownie z kawałkami białej czekolady (Jasna Strona).
Ciekawa jest historia kryjąca się za tymi lodami. Otóż właściciel lodziarni, Brian Smith zgłosił się do dyrektora Disneya Boba Igera po tym jak ten zamówił u nich lody. Igerowi od razu spodobał się pomysł stworzenia "gwiezdnowojennych" smaków, a włodarze z Lucasfilm i nawet sam J.J. Abrams przystali na tę propozycję.
Jak widać, fani ciągle nie przestają zaskakiwać. Podobnie jest w tym wypadku - otóż muzyk znany jako Otuka Gang postanowił zmiksować dwa kultowe albumy - Life After Death rapera The Notorious B.I.G. oraz oscarową ścieżkę Johna Williamsa do Nowej Nadziei. Efekt możecie usłyszeć poniżej.
Jak widać, Gwiezdnymi Wojnami żyją wszyscy. Sam film zaś zadebiutuje w kinach 18 grudnia 2015 roku.
Źródło: time.com, blastr.com/ zdjęcie główne: time.com
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat