

Finałowy sezon Squid Game zadebiutował na Netflix 27 czerwca. Spotkał się ze zróżnicowanym przyjęciem. W serwisie Rotten Tomatoes osiągnął 78% "świeżości" (pozytywnych opinii) od recenzentów. Z kolei u widzów to 51% pozytywnych ocen. Mimo to, zgodnie z przewidywaniami, południowokoreański serial bije rekordy popularności na platformie.
Czytaj więcej: Co z amerykańskim Squid Game? W końcu nowe informacje!
3. sezon Squid Game z wysoką liczbą wyświetleń
Trzeci sezon liczący zaledwie sześć odcinków, zgromadził 60,1 miliona wyświetleń (przypomnijmy, że wyświetlenia obejmują łączny czas spędzony na oglądaniu danej produkcji podzielony przez czas jej trwania). W efekcie pobił rekord platformy pod względem największej liczby wyświetleń serialu w ciągu pierwszych trzech dni. Następnie serial zanotował kolejne 46,3 miliona wyświetleń, co łącznie dało 106,3 miliona wyświetleń w ciągu dwóch tygodni, stając się trzecim największym serialem Netflixa w tym okresie.
Ponadto Squid Game stał się trzecim serialem w historii, który w ciągu jednego tygodnia zajął pierwsze trzy miejsca na liście TOP10, po Stranger Things i Domie z papieru. 2. sezon osiągnął 4,9 miliona wyświetleń w tym tygodniu, co plasuje go na drugim miejscu w pierwszej dziesiątce seriali nieanglojęzycznych, podczas gdy 1. sezon zanotował 3,8 miliona wyświetleń.
Zobaczcie poniżej, jakie wyniki osiągnęły nieanglojęzyczne seriale w dniach 30 czerwca - 6 lipca 2025.
Squid Game - zdjęcia z 3. sezonu
Źródło: Deadline

