Uzbrojenie w „Ryse: Son of Rome”
Premiera Xboxa One coraz bliżej, to też i trzeba zacząć silniej reklamować tytuły, które napędzą sprzedaż konsoli w pierwszych miesiącach. Microsoft wraz ze studiem Crytec dba o to, byśmy nie zapomnieli o Ryse: Son of Rome.
Premiera Xboxa One coraz bliżej, to też i trzeba zacząć silniej reklamować tytuły, które napędzą sprzedaż konsoli w pierwszych miesiącach. Microsoft wraz ze studiem Crytec dba o to, byśmy nie zapomnieli o Ryse: Son of Rome.
Do sieci trafił interesujący materiał, w którym niejaki Tony Swatton, będący płatnerzem, przedstawia nam historię niektórych elementów uzbrojenia Rzymian, a także niuanse ich wyrobu. Można chociażby zobaczyć, jak tworzono replikę tarczy, czy naramienników.
Opublikowano również spot telewizyjny, który jest o tyle ciekawy, iż jest to reklama aktorska, a przynajmniej początkowo, bowiem płynnie przechodzi w grę.
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat