Warner Bros. reklamuje swój nowy horror w stylu true crime. Spójrzcie, co zrobiło studio
Warner Bros. rozpoczął kampanię marketingową swojego nowego horroru Weapons. Opublikował zwiastun filmu na świeżo utworzonej stronie internetowej fikcyjnej stacji Maybrook News, która ma naśladować stylem lokalne kanały informacyjne.
Warner Bros. rozpoczął kampanię marketingową swojego nowego horroru Weapons. Opublikował zwiastun filmu na świeżo utworzonej stronie internetowej fikcyjnej stacji Maybrook News, która ma naśladować stylem lokalne kanały informacyjne.

Weapons opowiada o tym, jak 17 dzieci zaginęło w małym miasteczku Maybrook. Załączone na stronie obrazy pochodzą z domowych kamer monitoringu i pokazują, że wszystkie dzieci wyszły o 2:17 w nocy. Fikcyjni reporterzy informują, że cała sytuacja wstrząsnęła społecznością do głębi, a jednocześnie obiecują, że trwa dochodzenie w sprawie. W ten sposób Warner Bros. w ciekawym stylu reklamuje swój nowy film. Może to był strzał w dziesiątkę biorąc pod uwagę rosnącą popularność formatu true crime.
Wisienką na torcie jest fakt, że na stronie jest przedstawiona również inna historia, opisująca w formie artykułu informacyjnego zagadkę z ostatniego filmu reżysera, Barbarzyńcy. Możliwe, że obie produkcje rozgrywają się w tym samym uniwersum. A jeśli nie, to na pewno ciekawy easter egg dla fanów jego twórczości.
Stronę promującą film Weapons znajdziecie tutaj.
Reżyserem i scenarzystą horroru Weapons jest Zach Cregger, twórca Barbarzyńcy. W obsadzie są między innymi Josh Brolin, Julia Garner, Alden Ehrenreih i Benedict Wong. Film ma poruszać takie tematy jak korupcja policji, nadużycia religijne i magiczne rytuały. Premiera w kinach jest zaplanowana na 8 sierpnia 2025 roku.



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1996, kończy 29 lat
ur. 1982, kończy 43 lat
ur. 1984, kończy 41 lat
ur. 1954, kończy 71 lat
ur. 1965, kończy 60 lat

