Wielka wojna „The Originals” z „Pretty Little Liars” wzbudza emocje
Stacja The CW rozpoczęła dość odważny konflikt z ABC Family, puszczając reklamy namawiające widzów "Pretty Little Liars" do przełączenia kanału.
Stacja The CW rozpoczęła dość odważny konflikt z ABC Family, puszczając reklamy namawiające widzów "Pretty Little Liars" do przełączenia kanału.
Wszystko zaczęło się od tego, że stacja The CW wykupiła reklamę The Originals wyświetlaną w trakcie wczorajszej emisji serialu Pretty Little Liars. Specjalne promo nawiązuje do produkcji stacji ABC Family i namawia widzów, żeby przełączyli kanał na The CW i obejrzeli wampiry w akcji. Jest to śmiała kampania reklamowa, która nigdy wcześniej nie była przeprowadzona przez stację The CW. Prawdopodobnie nigdy w amerykańskiej telewizji nie było spotu promującego serialu i namawiającego fanów innej produkcji do przełączenia kanału.
Przedstawiciele The CW są świadomi, że gdyby chcieli taką promocję wykupić przed departament reklamy stacji, spotkaliby się z odmową. Dlatego też zrobili to lokalnie przez sieć kablową, która w trakcie emisji ma segment na swoje sprzedane reklamy.
[video-browser playlist="618931" suggest=""]
Ludzie odpowiedzialni za serial Pretty Little Liars szybko odpowiedzieli publikacją grafikę oraz stworzyli hashtag #liarsunite, który nabiera na popularności w mediach społecznościowych.
Następnie na Twitterze w zabawny konflikt włączają się aktorki z obu seriali - Phoebe Tonkin i Lucy Hale.
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1972, kończy 53 lat
ur. 1955, kończy 70 lat
ur. 1962, kończy 63 lat
ur. 1953, kończy 72 lat
ur. 1970, kończy 55 lat