Od premiery filmu X-Men: Mroczna Phoenix upłynęło już nieco czasu, jednak przynajmniej część fanów w dalszym ciągu nie może pogodzić się z fatalnym wrażeniem, jakie pozostawiła po sobie ostatnia odsłona przygód mutantów pod banderą 20th Century Fox. Produkcję mamy już okazję zobaczyć w niektórych serwisach VOD; amerykańscy widzowie mogą to uczynić m.in. poprzez kanał Xfinity. Jak zauważają jednak użytkownicy Twittera, serwis zdecydował się na naprawdę nietypową promocję obrazu. Jego opis głosi bowiem, że mamy tu do czynienia z... "najgorszym koszmarem fanów X-Menów". W całej sprawie interesujący jest jeszcze jeden aspekt. Xfinity należy bowiem do firmy Comcast, niedawnego rywala Disneya w walce o przejęcie studia Fox. Jak zobaczycie w poniższej galerii, kilkanaście dni temu ten sam kanał w równie zastanawiający sposób promował film Avengers: Koniec gry:
fot. comicbook.com
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj