Seth Rogen w ramach promocji filmu animowanego dla dorosłych Sausage Party przygotował zabawną wkrętkę. W jednym sklepie żywe jedzenie zaskakiwało ludzi.
To jest uproszczona wersja newsa. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję
Sony Pictures razem z firmą Thinkmodo odpowiedzialną za wiralowy marketing przygotowało zabawną wkrętkę w sklepie spożywczym. W kilku miejscach położone żywe jedzenie, które były animatronicznym urządzeniem niczym z hollywoodzkiego filmu. Sam Seth Rogen mówił do nieświadomych osób w sklepie, które nie do końca wiedziały, dlaczego jedzenie do nich się odzywa. Zobaczcie, jak im to wyszło:
No url
Czytaj także: Nasza recenzja Sausage Party
Sausage Party wyświetlany jest na ekranach kin.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Źródło: collider.com / zdjęcie główne: Sony