Blogerzy, animatorzy kultury, studenci, pracownicy uniwersytetów i firm. Na co dzień niepozorni, wydawałoby się zupełnie zwyczajni ludzie, ale to właśnie oni tworzą społeczności graczy online oraz offline, o których będzie w Polsce coraz głośniej. Nie tylko deweloperzy i dziennikarze growi chcą mówić i rozmawiać o grach, ale także ci, którym te gry się sprzedaje. To ludzie "świadomie grający w gry", czyli gracze-prosumenci, Multigracze Przyszłości.

"/> Blogerzy, animatorzy kultury, studenci, pracownicy uniwersytetów i firm. Na co dzień niepozorni, wydawałoby się zupełnie zwyczajni ludzie, ale to właśnie oni tworzą społeczności graczy online oraz offline, o których będzie w Polsce coraz głośniej. Nie tylko deweloperzy i dziennikarze growi chcą mówić i rozmawiać o grach, ale także ci, którym te gry się sprzedaje. To ludzie "świadomie grający w gry", czyli gracze-prosumenci, Multigracze Przyszłości.

"/> Blogerzy, animatorzy kultury, studenci, pracownicy uniwersytetów i firm. Na co dzień niepozorni, wydawałoby się zupełnie zwyczajni ludzie, ale to właśnie oni tworzą społeczności graczy online oraz offline, o których będzie w Polsce coraz głośniej. Nie tylko deweloperzy i dziennikarze growi chcą mówić i rozmawiać o grach, ale także ci, którym te gry się sprzedaje. To ludzie "świadomie grający w gry", czyli gracze-prosumenci, Multigracze Przyszłości.

"/>
placeholder
Reklama
placeholder
Reklama
ZAMKNIJ
placeholder
placeholder
Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV