Najciekawsze reklamy Super Bowl sprzed lat
Zobaczcie kilkanaście najciekawszych reklam z poprzednich rozgrywek Super Bowl. Niektóre rozśmieszają, inne wzruszają, ale każda warta jest uwagi.
Zobaczcie kilkanaście najciekawszych reklam z poprzednich rozgrywek Super Bowl. Niektóre rozśmieszają, inne wzruszają, ale każda warta jest uwagi.
Honda: Bruce Willis
Zdecydowanie jedna z najbardziej zaskakujących reklam, szczególnie po pełnej emocji grze i wśród dynamicznych, głośnych reklam. Bruce Willis zresztą sam się do tego odnosi, pewnie widzowie chcą zobaczyć wybuchające samochody i inne sceny akcji, ale tym razem aktor ma do przekazania ważny komunikat. Fajna, ciepła, wzruszająca reklama, która na szczęście nie wpada całkowicie w patetyczny ton i w idealnym momencie rozluźnia atmosferę.
Chrysler: Clint Eastwood
Jest jednak reklama z innym bardzo popularnym artystą w roli głównej, która nie ma zamiaru spowodować, że będzie nam miło. Ależ nie. Najbardziej amerykański z Amerykanów reklamuje najbardziej amerykańską markę pochodzącą z najbardziej amerykańskiego miasta. Niezwykła, piękna, genialnie napisana i w błyskotliwy sposób tworząca z przerwy w meczu alegorię Detroit i całej Ameryki. To z pewnością jedna z najciekawszych reklam, która promując produkt, kieruje się do każdego, kto akurat finał Super Bowl oglądał. Perła!
Bank of America: U2
Niezwykła reklama. Z jednej strony U2 reklamuje swój nowy singiel Invisible, lecz za każde ściągnięcie (darmowe!) utworu z iTunesa Bank of America przeznaczało jednego dolara na organizację (RED) założoną przez Bono, która ma za zadanie walczyć z AIDS w Afryce. No i nie ukrywajmy - sama piosenka, jak i teledysk są znakomite, nawet w tej okrojonej wersji.
Best Buy: Amy Poehler
Spot przede wszystkim dla wielbicieli Amy Poehler lub dla jej postaci Leslie Knope z Parks and Recreation. Amy w reklamie Best Buy jest oczywiście sobą, czyli nierozgarniętą i rozhisteryzowaną blondyną, która w każdym momencie swego życia szuka ciekawych przygód. Najwyraźniej przyjście do sklepu Best Buy jest najlepszą i zarazem najgorszą rzeczą, jaka się może przytrafić - zarówno dla niej, jak i dla obsługi sklepu.
Oreo: Biblioteka
Najgorszą rzeczą, jaka może przytrafić się w przestrzeni publicznej, jest kłótnia o Oreo w bibliotece. Po pierwsze, trzeba tam być bardzo cicho, a po drugie, ciastko ma swoich fanów z różnych powodów i najwyraźniej nikt z nich nie chce dać za wygraną. Reklama w piekielnie zabawny sposób łączy dramatyczną i niebezpieczną sytuację z kultowym szeptaniem w bibliotece. Można oglądać w nieskończoność i spot dalej niezmiernie bawi.
Źródło: zdjęcie główne: materiały prasowe
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat