"Bodycount" jest tytułem z gatunku FPS przygotowany przez Mistrzów Kodu. W odróżnieniu od Operation Flashpoint gra kładzie mniejszy nacisk na realizm i założenia taktyczne, koncentrując się raczej na efektownej i emocjonującej destrukcji.
"Bodycount" uważany jest za duchowego następcę innej strzelaniny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby - "Black". Produkcji gry podjęło się wewnętrzne studio Codemasters zlokalizowane w Guilford, a na czele zespołu projektantów stanął Stuart Black. Był on jednym z głównych autorów "Black" i swego czasu rozpoczął nawet prace nad kontynuacją wydanej w 2006 roku gry. Projekt został jednak porzucony, a Blacka oraz kilku innych weteranów branży zwerbowała firma Codemasters. [opis dystrybutora]
Premiera (Świat)
30 sierpnia 2011Premiera (Polska)
2 września 2011Gatunek:
Gra akcji, FPSDeveloper:
CodemastersSilnik:
EGO EnginePlatforma:
PS3, Xbox 360Wydawca:
Polska: Licomp Empik Multimedia Świat: Codemasters