Gwiezdne Wojny łączą siły z Coca-Colą. Tak wyglądają nowe produkty
Coca-Cola i Disney po raz kolejny łączą siły w międzygalaktycznej kampanii inspirowanej światem Gwiezdnych wojen. Limitowane puszki, rozszerzona rzeczywistość i kinowy spot przenoszą fanów prosto do odległej galaktyki – niezależnie od tego, po której stronie Mocy się znajdują.
Coca-Cola i Disney po raz kolejny łączą siły w międzygalaktycznej kampanii inspirowanej światem Gwiezdnych wojen. Limitowane puszki, rozszerzona rzeczywistość i kinowy spot przenoszą fanów prosto do odległej galaktyki – niezależnie od tego, po której stronie Mocy się znajdują.

Dwie legendarne marki, Coca-Cola i Disney, po raz kolejny łączą siły, by rozpocząć nowy, międzygalaktyczny rozdział współpracy. Ogłoszono właśnie start globalnej kampanii pod hasłem „Coca-Cola x Star Wars: Refresh Your Galaxy”. Za tą współpracą kryje się nie tylko efektowne połączenie popkulturowego fenomenu Gwiezdnych wojen z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek napojów na świecie, lecz także wyraz uznania dla globalnej społeczności fanów. Ta międzygalaktyczna współpraca to kolejny rozdział w wyjątkowej historii partnerstwa Coca-Coli i Disneya, które trwa już od prawie siedemdziesięciu lat. Wszystko zaczęło się w 1955 roku, gdy kultowy napój po raz pierwszy zagościł w nowo otwartym Disneylandzie.
Limitowana edycja puszek Coca-Cola inspirowana światem Gwiezdnych wojen
W ramach kampanii na rynek trafi aż 30 limitowanych wzorów puszek i butelek Coca-Coli, ozdobionych grafikami przedstawiającymi najbardziej rozpoznawalne postaci oraz ikoniczne sceny z sagi Star Wars. Wśród motywów na klasycznej Coca-Coli znajdą się m.in. Lando Calrissian, Obi-Wan Kenobi, Królowa Amidala, Kylo Ren oraz Ahsoka Tano. Natomiast opakowania Coca-Cola Zero Cukru zdobią wizerunki takich bohaterów jak Darth Vader, mistrz Yoda, księżniczka Leia, Anakin i Luke Skywalker oraz Chewbacca. Dodatkowo trzy unikatowe wzory dostępne będą wyłącznie w parkach rozrywki Walt Disney World Resort oraz Disneyland Resort. Odwiedzający te miejsca fani będą mogli zdobyć puszki z Mandalorianinem i Grogu, Szturmowcem Najwyższego Porządku oraz Chewbakką.
W ramach akcji fani mogą nie tylko zdobyć kolekcjonerskie produkty od Coca-Coli, ale również zanurzyć się w innowacyjne doświadczenie rozszerzonej rzeczywistości. Po zeskanowaniu specjalnego kodu QR umieszczonego na opakowaniu lub w materiałach promocyjnych, użytkownicy otrzymają dostęp do szczegółowych informacji o postaci widniejącej na puszce. Co więcej, mogą nagrać własną wiadomość, która zostanie przekształcona w hologram w stylu sagi, przypominający słynne komunikaty z filmów. Taką spersonalizowaną wiadomość można będzie udostępnić rodzinie i znajomym, wzmacniając więź wśród fanów. Integralną częścią kampanii jest również spot kinowy nawiązujący do legendarnego wstępu z Gwiezdnych Wojen. W filmie usłyszeć można charakterystyczne brzmienie miecza świetlnego oraz zobaczyć zapowiedź nadchodzących maratonów filmowych.
Kampania idealnie wpisuje się również w nadchodzące premiery i wydarzenia w uniwersum Star Wars, takie jak drugi sezon serialu Andor oraz zapowiedziany na 2026 rok film Mandalorianin i Grogu.
Limitowane puszki i butelki pojawią się w sprzedaży już w lipcu 2025 roku w wybranych krajach Ameryki, Europy i Azji, choć oficjalna lista krajów, w których będą dostępne, nie została jeszcze ujawniona.
Źródło: The Walt Disney Company

