Serial historyczny "Rzym" zapewnił telewizji publicznej łącznie 11,6 mln zł przychodu z reklam.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, emitowana w TVP1 od 5 września do 21 listopada br. produkcja przyciągnęła przed telewizory w piątkowe wieczory średnio 2,7 mln widzów a udział w rynku ukształtował się na poziomie 18,41 proc.
Wynik ten zapewnił stacji trzecią lokatę pod względem oglądalności w tym czasie antenowym. Liderami były wówczas telewizje TVN, która zainteresowała 25,24 proc. widowni, oraz TVP2, z 20,3 proc. udziału w rynku.
Dwójka, która od 6 września do 22 listopada br. nadawała w nocnym paśmie nieocenzurowaną wersję "Rzymu", zgromadziła przed telewizorami średnio 752,63 tys. osób, które stanowiły 11,67 proc. widowni w tym czasie antenowym. TVP2 wyprzedziły wówczas kanały TVN (23,68 proc.), TVP1, (20,51 proc.) i Polsat (15,68 proc.).
Reklamy przy emisji serialu zapewniły Jedynce średnio 10,288 mln zł zysku, a przychody Dwójki z reklam przy nieocenzurowanej wersji amerykańsko-brytyjskiego hitu wyniosły 1,317 mln zł.
Źródło: medialink.pl
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1974, kończy 50 lat