Activision zabiera głos w sprawie Crasha
Nie sposób już połapać się, co jest prawdą, a co sprytnym zabiegiem marketingowym. Najpierw sugestie w reklamach Sony, że rudzielec wraca pod ich skrzydła, później gra z Crashem na PlayStation 4 w ofercie Amazonu, a ostatnio zamknięcie oficjalnej strony tej postaci oraz usunięcie jakichkolwiek powiązań Activision z tą marką.
Nie sposób już połapać się, co jest prawdą, a co sprytnym zabiegiem marketingowym. Najpierw sugestie w reklamach Sony, że rudzielec wraca pod ich skrzydła, później gra z Crashem na PlayStation 4 w ofercie Amazonu, a ostatnio zamknięcie oficjalnej strony tej postaci oraz usunięcie jakichkolwiek powiązań Activision z tą marką.
Wskazówek, że coś jest na rzeczy było wiele i nic dziwnego, że branża zaczęła spekulować, iż faktycznie za jakiś czas możemy spodziewać się kolejnej odsłony, ale już od studia Naughty Dog. Głos w sprawie postanowiło zabrać jednak samo Activision, które rozwiało wszelkie wątpliwości - wciąż posiadają wszystkie prawa do marki. Przedstawiciel firmy w rozmowie z Game Informerem powiedział, że obecnie zastanawiają się nad najlepszym sposobem na przywrócenie serii do życia.
Powyższa informacja nie musi jednak wykluczać wcześniejszych przypuszczeń. Możliwe, że słowa Activision mogą być po prostu częścią umowy z Sony, które nie chce przedwcześnie przekazywać światu radosnej wiadomości. W końcu najlepszym sposobem na przywrócenie serii do życia będzie sprzedaż praw do marki i to właśnie Activision mogło mieć właśnie na myśli.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat