Apple odpowiada na oskarżenie fana „Breaking Bad”
Kilka dni temu informowaliśmy, że fan Breaking Bad pozywa Apple'a za oszukanie w subskrypcji iTunes. Firma odpowiada.
Kilka dni temu informowaliśmy, że fan Breaking Bad pozywa Apple'a za oszukanie w subskrypcji iTunes. Firma odpowiada.
Firmę pozwał dr Noam Lazenbik, który napisał, że został nieuczciwie oszukany i zwiedziony przez Apple'a. którzy obiecali dostarczyć coś, czego nigdy nie mieli zamiaru dać. Razem z zięciem wykupili we wrześniu 2012 roku dostęp na cały sezon Breaking Bad. W rozumieniu pozywającego wykupienie tzw. Season Pass oznacza dostęp do wszystkich obecnych i nadchodzących odcinków 5. sezonu serialu. Stacja AMC podzieliła emisję na dwie części. I bynajmniej nie to jest problemem Lazenbika. Otóż, gdy serial wrócił w sierpniu z drugą częścią 5. sezonu, pozywający odkrywa, że jego Season Pass już nie jest aktualny. Okazuje się, że iTunes drugą część sezonu nazwał "The Final Season" i wymaga od ludzi dodatkowych pieniędzy, pomimo wcześniejszego wykupienia dostępu do całego sezonu.
Firma Apple wysłała maila wszystkim klientom mającym podobny problem jak Lazenbik. W nim też przepraszają za zamieszanie i zobowiązują się pokryć koszty subskrypcji "The Final Season" Breaking Bad. Dołączyli do tego specjalny kod z zaznaczeniem, że może być on wykorzystany również do jakiejkolwiek innej treści w iTunes.
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1980, kończy 45 lat
ur. 1976, kończy 49 lat
ur. 1989, kończy 36 lat
ur. 1974, kończy 51 lat
ur. 1959, kończy 66 lat