Apple odpowiada na oskarżenie fana „Breaking Bad”
Kilka dni temu informowaliśmy, że fan Breaking Bad pozywa Apple'a za oszukanie w subskrypcji iTunes. Firma odpowiada.
Kilka dni temu informowaliśmy, że fan Breaking Bad pozywa Apple'a za oszukanie w subskrypcji iTunes. Firma odpowiada.

Firmę pozwał dr Noam Lazenbik, który napisał, że został nieuczciwie oszukany i zwiedziony przez Apple'a. którzy obiecali dostarczyć coś, czego nigdy nie mieli zamiaru dać. Razem z zięciem wykupili we wrześniu 2012 roku dostęp na cały sezon Breaking Bad. W rozumieniu pozywającego wykupienie tzw. Season Pass oznacza dostęp do wszystkich obecnych i nadchodzących odcinków 5. sezonu serialu. Stacja AMC podzieliła emisję na dwie części. I bynajmniej nie to jest problemem Lazenbika. Otóż, gdy serial wrócił w sierpniu z drugą częścią 5. sezonu, pozywający odkrywa, że jego Season Pass już nie jest aktualny. Okazuje się, że iTunes drugą część sezonu nazwał "The Final Season" i wymaga od ludzi dodatkowych pieniędzy, pomimo wcześniejszego wykupienia dostępu do całego sezonu.
Firma Apple wysłała maila wszystkim klientom mającym podobny problem jak Lazenbik. W nim też przepraszają za zamieszanie i zobowiązują się pokryć koszty subskrypcji "The Final Season" Breaking Bad. Dołączyli do tego specjalny kod z zaznaczeniem, że może być on wykorzystany również do jakiejkolwiek innej treści w iTunes.




naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1979, kończy 46 lat
ur. 1958, kończy 67 lat
ur. 1972, kończy 53 lat
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1984, kończy 41 lat

