

"Call of Duty Online" to kolejna sieciowa gra, która przeznaczona jest na rynek chiński. Activision, które wyda produkcję nie szczędzi na promocji tytułu i w tym celu zatrudniono Chrisa Evansa, odtwórcę roli Kapitana Ameryki. "Call of Duty Online" będzie darmową grą dostępną w modelu sprzedaży free-to-play. Jej premiera będzie miała miejsce 11 stycznia tego roku. Raczej jest mało prawdopodobne, żeby nowa gra Activision ukazała się kiedykolwiek poza granicami Państwa Środka.
Czytaj także: Chiny dostaną free-to-play z serii "Borderlands"
[video-browser playlist="644307" suggest=""]
W przeszłości Activision już korzystało przy promocji swoich gier z wielki nazwisk Hollywood. W jednym z materiałów promo "Call of Duty: Black Ops 2" wystąpił Robert Downey Jr., z kolei najnowszą odsłonę, czyli grę "Call of Duty: Advanced Warfare" promowali Emily Ratajkowski oraz Taylor Kitsch.
źródło i zdjęcie główne: comingsoon.net

