„Dark Souls 2” z prawdziwie otwartym światem
Twórcy Dark Souls II zapowiadają, że w porównaniu z poprzednią częścią gracze odczują jeszcze większą swobodę działań.
Twórcy Dark Souls II zapowiadają, że w porównaniu z poprzednią częścią gracze odczują jeszcze większą swobodę działań.
W pierwszym Dark Souls mogliśmy mówić o namiastce otwartego świata. Owszem, do wyboru było kilka dróg i lokacji na starcie, ale tak naprawdę tylko w jednej z nich nasza nierozwinięta postać mogła sobie poradzić z przeciwnikami. Otwartość świata była więc pozorna, a dopiero uruchomienie kolejnych skrótów sprawiało, że po lokacjach można było się poruszać szybko i swobodnie.
W Dark Souls II otwartość świata będzie większa. Gra nie będzie narzucać, w jakim kierunku powinniśmy iść, ale podobnie jak w "jedynce" podsuwać nam będzie lokacje, do których lepiej nie wchodzić, bo szanse na przeżycie są tam niewielkie. W rozmowie z Digital Spy Yui Tanimura, dyrektor From Software, zdradził, że nieco inaczej wyglądać będzie druga część gry. - W "jedynce" wydarzenia były jasno określone. Musieliście uderzyć w oba dzwony, by następnie dostać się do Anor Londo. W "Dark Souls II" swoboda będzie większa. Kolejnych zadań nie będzie trzeba wykonywać w z góry określonym porządku. Dzięki większej swobodzie, dla każdego z graczy wyprawa do wykreowanego przez nas świata będzie unikalna i wyjątkowa.
Dark Souls II wydany zostanie na PS3 i X360 w marcu 2014 roku.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1961, kończy 63 lat
ur. 1985, kończy 39 lat
ur. 1990, kończy 34 lat
ur. 1987, kończy 37 lat