Destiny 2: The Curse of Osiris. Poznaliśmy szczegóły na temat dodatku
Nadchodzące rozszerzenie nie wprowadzi drugiego Najazdu, ale wygląda na to, że atrakcji w nim nie zabraknie.
Nadchodzące rozszerzenie nie wprowadzi drugiego Najazdu, ale wygląda na to, że atrakcji w nim nie zabraknie.
Bungie zorganizowało wczoraj pierwszą z trzech planowanych transmisji, w trakcie której zaprezentowano szczegóły na temat nadchodzącego dodatku do gry Destiny 2. Rozszerzenie nazwane Klątwa Ozyrysa skupi się na postaci tytułowego czarnoksiężnika, wprowadzi nową fabułę, lokacje i zadania do wykonania.
Największą nowością jest planeta Merkury, która w serii pojawiła się już wcześniej. Mogliśmy trafić na nią także w pierwszej części gry, ale widzieliśmy tylko niewielki jej wycinek w formie miejsca o nazwie Lighthouse. W trakcie prezentacji pokazano początkową lokację, która przypomina nieco starożytny Egipt.
To właśnie z powierzchni Merkurego dostaniemy się do drugiego interesującego miejsca - Nieskończonego Lasu, lokacja będąca tak naprawdę symulacją stworzoną przez rasę Vexów, którzy szukają tam pewnych istotnych informacji, a Ozyrys stara się ich przed tym powstrzymać. Co ciekawe, w Nieskończonym Lesie zobaczymy Merkury w różnych czasach - przeszłości, teraźniejszości oraz przyszłości.
Nie zabraknie również pewnych zmian w istniejących już aktywnościach. W Najazdach pojawią się dodatkowe sekcje nazwane "Raid Lair", zawierające opcjonalne wyzwania do ukończenia. W jedynym póki co Najeździe z Destiny 2 pojawi się Raid Lair o nazwie "Devourer of Worlds", a wraz z nim nowe lokacje, przeciwnicy i zagadki, a także zupełnie nowy finałowy boss. Co ciekawe, Klątwa Ozyrysa nie wprowadzi nowego Najazdu - na ten będziemy musieli poczekać do wydania kolejnego rozszerzenia.
Źródło: kotaku.com / fot. Activision
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat