

Jak podaje Deadline, Disney Advertising podzieliło się oficjalnymi danymi w kwestii ilości aktywnych subskrybentów w ciągu ostatniego pół roku. Okazuje się, że Disney+ udało się ich zgromadzić znacznie więcej od Netflixa. Na podstawie ostatnich sześciu miesięcy oceniono, że z platformy korzysta miesięcznie 157 mln aktywnych miesięcznie użytkowników na całym świecie, a 112 milionów na terenie samych Stanów Zjednoczonych. Dla porównania Netflix w listopadzie 2024 roku podzielił się informacją o 70 mln aktywnych subskrybentów miesięcznie, a Tubi na początku 2025 roku zgłosiło 97 mln po swojej stronie.
Liczby zostały pozyskane na bazie kont obsługujących reklamy na Disney+, Hulu i ESPN+. Do statystyki zaliczono te konta, które oglądały wspierane reklamami treści ciągiem przez co najmniej 10 sekund. Następnie wynik pomnożono przez średnią ilość osób korzystających z takiego konta (globalna średnia wynosi 2.6 użytkownika). Na podstawie tego wyłoniono przytoczone wcześniej liczby.
Źródło: deadline.com

