„DriveClub” z dwoma nowymi materiałami oraz mikropłatnościami
Paul Rustchynsky z Evolution Studios wyjaśnił kilka nurtujących graczy kwestii związanych z DriveClub. W rozmowie z serwisem ign.com mówił m. in. o mikropłatnościach, o wersji gry dla PS+ oraz zaprezentowano nowe materiały z rozgrywki.
Paul Rustchynsky z Evolution Studios wyjaśnił kilka nurtujących graczy kwestii związanych z DriveClub. W rozmowie z serwisem ign.com mówił m. in. o mikropłatnościach, o wersji gry dla PS+ oraz zaprezentowano nowe materiały z rozgrywki.
W pierwszej kolejności skupmy się się mikropłatnościach, które będą obecne w grze. Nie kupimy za nie żadnych ulepszeń, ale przydadzą się, jeśli zechcemy mieć nowa auta przed innymi. Rutchynsky wyjaśnił, że za żywą gotówkę będziemy mogli kupić samochody ale nie doświadczenie. Z każdym wyższym poziomem fame (doświadczenia) do naszego garażu wpadnie nowy pojazd. Jednak jeśli chcemy szybciej wypełnić nasz garaż pojazdami możemy je zwyczajnie kupić. Jak zdobywać fame? Tradycyjnie, tj. wykonując zadania oraz pokonując rywali.
Kolejną kwestią jest wersja PS+, która będzie dostępna za darmo, a za pomocą której będzie można wbić platynę. Będzie ona mocno okrojona w stosunku do wersji sklepowej (pełnej). Za niecałe 50 dolarów możemy dokonać uppgrade'u gry z edycji PS+ do wersji pełnej. Przy czym wycofano się z pomysłu, który wymuszał na graczach posiadanie aktywnej subskrypcji PS+ żeby gra działała. Nie mając PS+, a mając sklepowego DriveCluba i tak zagracie.
W ramach smaczków warto zapoznać się z nowymi materiałami z gry, które przedstawiają fragmenty rozgrywki za dnia i w nocy oraz wyjaśniają takie kwestie, jak działa klubowa otoczka oraz na czym polegają wyzwania, z jakimi zmierzymy się w grze.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1981, kończy 43 lat
ur. 1977, kończy 47 lat
ur. 1966, kończy 58 lat
ur. 1970, kończy 54 lat
ur. 1992, kończy 32 lat