EA pragnie być „pamiętane i szanowane” za swoje gry
Patrick Söderlund, wiceprezes EA, twierdzi, że jego firma poczuła się dotknięta dwukrotnym zdobyciem tytułu "Najgorszej firmy w Ameryce" w sondach przeprowadzonych przez blog Consumerist w latach 2012-2013. Warto dodać, że nikt wcześniej nie został "nagrodzony" tym mianem dwa razy z rzędu.
Patrick Söderlund, wiceprezes EA, twierdzi, że jego firma poczuła się dotknięta dwukrotnym zdobyciem tytułu "Najgorszej firmy w Ameryce" w sondach przeprowadzonych przez blog Consumerist w latach 2012-2013. Warto dodać, że nikt wcześniej nie został "nagrodzony" tym mianem dwa razy z rzędu.
Electronic Arts z pewnością daleko do firmy idealnej, w przeszłości podjęli niejedną kontrowersyjną decyzję, a w mediach branżowych często pojawiają się opinie, że nie są zbyt przyjaźni graczom. Söderlund w wywiadzie dla serwisu MVC wypowiada się następująco:
[cytat=Patrick Söderlund]Nawet przez chwile nie pomyślałem, że moglibyśmy być najgorszą firmą w Ameryce, wierzę natomiast, że jeśli pojawiają się takie głosy, to znaczy, że należy usiąść i zastanowić się, dlaczego ludzie tak uważają. Tak też zrobiliśmy i doszliśmy do wniosku, że niektóre elementy naszej polityki nie odpowiadają konsumentom. Przyjrzeliśmy się bliżej Online Passom. Ludzie mówili nam, że to rozwiązanie im się nie podoba. Dokonaliśmy więc rachunku zysków i strat, a następnie uznaliśmy, że możemy z nich zrezygnować. Takie decyzje należy podejmować na podstawie zachowań konsumentów, zwracać uwagę na to, czego chcą, a myśmy w przeszłości mogli tę kwestię zaniedbać.[/cytat]
Dodał, że aby odzyskać zaufanie klientów firma musi być bardziej chętna przyznać się do popełnianych błędów. Nikt nie jest idealny, każdemu zdarzają się wpadki, dlatego o każdej trzeba otwarcie mówić. Swój wywód Söderlund zakończył takimi słowami:
[cytat=Patrick Söderlund]Moim celem jest uczynienie firmy najlepszą w branży. Chcę, by ludzie kojarzyli nas przede wszystkim z grami, które tworzymy, aniżeli czymkolwiek innym, nieważne czy jest to miano najgorszej firmy w Ameryce, czy pomysł, którego konsumenci nie lubią. Mamy być pamiętani i szanowani za gry, które robimy.[/cytat]
W takim wypadku EA nie pozostaje nic innego, jak tylko wziąć się ostro do roboty i robić świetne gry, pozbawione tony DLC i innych uprzykrzających życie i nastawionych wyłącznie na wyciąganie kasy wymysłów.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1979, kończy 45 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1986, kończy 38 lat
ur. 1970, kończy 54 lat