EA zmienia system mikrotransakcji w Star Wars: Battlefront II
Wydawca gry wydał komunikat, w którym tłumaczy zmiany w systemie skrzynek. Wygląda na to, że będzie on nieco bardziej przyjazny graczom.
Wydawca gry wydał komunikat, w którym tłumaczy zmiany w systemie skrzynek. Wygląda na to, że będzie on nieco bardziej przyjazny graczom.
Kontrowersje pojawiły się już w momencie pierwszego ujawnienia, że w Star Wars: Battlefront II pojawią się mikrotransakcje. Stało się o tym jeszcze głośniej, gdy na jaw wyszło, że kupowanie skrzynek będzie miało wpływ m.in. na zadawane i otrzymywane obrażenia w trybie wieloosobowym, co dla wielu graczy oznaczało jedno - osoby decydujące się na zakup skrzynek za gotówkę będą miały przewagę w rozgrywkach sieciowych.
Krytyka ta nie umknęła wydawcy. EA już wcześniej zapowiedziało, że zamierza jeszcze popracować nad kwestią płatnych skrzynek, zaś teraz ogłoszono co ulegnie zmianie. Przede wszystkim zrezygnowano tutaj z umieszczania w skrzynkach najpotężniejszych, epickich kart. Będzie można zdobyć je w inny sposób - wytwarzając je. Nawet to nie będzie dostępne jednak od razu - w pierwszej kolejności konieczne będzie wbicie odpowiedniej rangi. Podobnie będzie to wyglądać z najpotężniejszym uzbrojeniem. Najlepsze bronie w grze będziemy otrzymywać nie ze skrzynek, a za postępy daną klasą postaci.
Wprowadzone zmiany mają sprawić, że rozgrywka będzie bardziej sprawiedliwa, a gracze "darmowi" mają mieć równe szanse w starciu z tymi, którzy zdecydowali się na dokupienie skrzynek z wirtualnym wyposażeniem. Jak jednak będzie w praktyce dowiemy się dopiero po premierze gry - tą zaplanowano już na 17 listopada. Star Wars: Battlefront II dostępne będzie na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: gamerant.com / fot. EA
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat