EA zmienia system mikrotransakcji w Star Wars: Battlefront II
Wydawca gry wydał komunikat, w którym tłumaczy zmiany w systemie skrzynek. Wygląda na to, że będzie on nieco bardziej przyjazny graczom.


Kontrowersje pojawiły się już w momencie pierwszego ujawnienia, że w Star Wars: Battlefront II pojawią się mikrotransakcje. Stało się o tym jeszcze głośniej, gdy na jaw wyszło, że kupowanie skrzynek będzie miało wpływ m.in. na zadawane i otrzymywane obrażenia w trybie wieloosobowym, co dla wielu graczy oznaczało jedno - osoby decydujące się na zakup skrzynek za gotówkę będą miały przewagę w rozgrywkach sieciowych.
Krytyka ta nie umknęła wydawcy. EA już wcześniej zapowiedziało, że zamierza jeszcze popracować nad kwestią płatnych skrzynek, zaś teraz ogłoszono co ulegnie zmianie. Przede wszystkim zrezygnowano tutaj z umieszczania w skrzynkach najpotężniejszych, epickich kart. Będzie można zdobyć je w inny sposób - wytwarzając je. Nawet to nie będzie dostępne jednak od razu - w pierwszej kolejności konieczne będzie wbicie odpowiedniej rangi. Podobnie będzie to wyglądać z najpotężniejszym uzbrojeniem. Najlepsze bronie w grze będziemy otrzymywać nie ze skrzynek, a za postępy daną klasą postaci.
Wprowadzone zmiany mają sprawić, że rozgrywka będzie bardziej sprawiedliwa, a gracze "darmowi" mają mieć równe szanse w starciu z tymi, którzy zdecydowali się na dokupienie skrzynek z wirtualnym wyposażeniem. Jak jednak będzie w praktyce dowiemy się dopiero po premierze gry - tą zaplanowano już na 17 listopada. Star Wars: Battlefront II dostępne będzie na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: gamerant.com / fot. EA



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1968, kończy 57 lat
ur. 1967, kończy 58 lat
ur. 1987, kończy 38 lat
ur. 1972, kończy 53 lat
ur. 1992, kończy 33 lat

