EA
Pod koniec września w sieci zrobiło się głośno o jednej z reklam gry FIFA 21. W katalogu Smyth Toys (to między narodowa sieć sklepów z zabawkami, więc katalog skierowany jest m.in. do najmłodszych) pojawiła się grafika, która zachęcała do dokonywania zakupów w trybie FUT, które od dłuższego czasu wzbudzają kontrowersje i przez niektórych uznawane są za hazard. Taka forma promocji, szczególnie w magazynie czytanym przez dzieci i młodzież, nie przypadła do gustu internautom, którzy głośno wyrażali swoje niezadowolenie, a nawet zachęcali do bojkotu kolejnej odsłony piłkarskiej serii od Electronic Arts.
Wydawca szybko zareagował na całą sytuację i przekazał odpowiedź, którą opublikował serwis Eurogamer. W oficjalnym komunikacie czytamy, że reklama nie pojawi się już w kolejnych egzemplarzach katalogu.
Źródło: comicbook.com, twitter.com